Sleipner93 Startet 31.Mai.2010 Del på Facebook Startet 31.Mai.2010 Er på utkikk etter vanntank på 20-30 liter. Tenkte først på en slik dunk på 20 liter, men disse er vel så tynne i godset at det blir vanskelig og montere en 10mm slangenippel? Noen som har gode tips til hva jeg kan bruke til dette? Har lite plass og det er nok best om den er firkantet.. Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 (redigert) Hei ! Hadde en slik løsning i min gamle 23 fots'snekke for kanskje 15 år siden. Mener å huske jeg hadde en slangenippel som egentlig var beregnet å bruke i en utslagsvask som jeg fikk tak i hos en campingforhandler. Var da en slags krave som kom som anlegg på innsiden. Satte slangenippelen på siden nederst i tanken, og laget et liggebrett for tanken under dørken slik at uttaket kom på laveste punkt. Så hadde jeg en Gardenaskjøt slik at jeg kunne ta med tanken og fylle den. Funket som bare det ! -koh Redigert 31.Mai.2010 av koh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
loffern Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Kanskje de har noe slikt der de selger hytte-utstyr Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Hva med en flexibel vanntank som denne! http://www.maritim.no/images/productsbig/10205_auto.jpg Finnes i flere størrelser. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Har sjøl en sann type tank i snekken min, den trekantete! Ligger fint i bauen! Kan brukes til både Vann Og Diesel! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Shore Svart 1.Juni.2010 Del på Facebook Svart 1.Juni.2010 Jeg bruker en 25 liters plastkanne med kran i korken. Når kanna ligger så er krana det laveste punktet (nesten) på kanna. Det følger med tett kork også og det må være kurant å montere nippel i denne korken. Korkene er av ganske kraftig materiale. Dette er kanner du får kjøpt i de fleste Jernia og Nille butikker. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
terron Svart 1.Juni.2010 Del på Facebook Svart 1.Juni.2010 Brukte rett og slett en biltema bensintank i min forrige båt - den er billig, i tilegg er den utstyrt med både nippel og tankmåler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.