Jump to content

Vanntank på 20-30liter - Tips?

Sleipner93

Recommended Posts

Hei !

Hadde en slik løsning i min gamle 23 fots'snekke for kanskje 15 år siden. Mener å huske jeg hadde en slangenippel som egentlig var beregnet å bruke i en utslagsvask som jeg fikk tak i hos en campingforhandler. Var da en slags krave som kom som anlegg på innsiden. Satte slangenippelen på siden nederst i tanken, og laget et liggebrett for tanken under dørken slik at uttaket kom på laveste punkt. Så hadde jeg en Gardenaskjøt slik at jeg kunne ta med tanken og fylle den.

Funket som bare det !

-koh

Redigert av koh (see edit history)

Jeg bruker en 25 liters plastkanne med kran i korken. Når kanna ligger så er krana det laveste punktet (nesten) på kanna. Det følger med tett kork også og det må være kurant å montere nippel i denne korken. Korkene er av ganske kraftig materiale.

Dette er kanner du får kjøpt i de fleste Jernia og Nille butikker.

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...