Bergen Startet 1.Juni.2010 Del på Facebook Startet 1.Juni.2010 (redigert) Hei Har noen av Dere handlet med American Rigging Supply? og hvordan er deres erfaringer? My link Bakgrunnen for spørsmålet er at de var veldig så raske å besvare mail når jeg spurte om pris og produkt. Men etter at jeg har bestilt får jeg ingen respons på mail lenger vedrørende leveringstype og forsendelsen. Jeg spurte ikke konkret om varen var lagerført hos dem og har derfor en liten mistanke om at uviljen til å svare skyldes at de selv må skaffe produktet før de kan sende det til meg, og at dette kan ta litt tid. Bestillingen gjelder øvre svivel til Facnor rulleforstag. Den norske såkalte forhandleren fikk jeg aldri kontakt med på hverken telefon eller mail og American Supply var en liten båtpeng billigere enn tilsvarende leverandør i UK. edit: problemer med å legge inn link Redigert 1.Juni.2010 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 2.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Min bekymring var tydeligvis helt ubegrunnet ettersom det i går kveld kom informasjon om at varen var på vei samt tracking nummer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.