tande102 Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 (edited) Hei. Jeg har kjøpt en brukt Uttern S46 med en Mercury 40 hk 4-takt. Begge deler 2003 modell. Men når motoren står i fri, synes jeg den holder et veldig høyt turtall, så når jeg så setter motoren i gir kommer det et lite rykk og turtallet synker. Det samme skjer når jeg skal ha motoren i fri. Rett før jeg tar kontrollen over i fri holder motoren et lavt turtall og dette øker veldig når motoren går over i fri. Er det mulig å enkelt justere turtallet motoren holder når den står i fri? Hilsen Thomas. Edited June 1, 2010 by tande102 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 (edited) ja det er enkelt Edited June 1, 2010 by Korsnes (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tande102 Posted June 1, 2010 Author Share Posted June 1, 2010 Hvordan gjør man dette da? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts