tande102 Startet 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2010 (redigert) Hei. Jeg har kjøpt en brukt Uttern S46 med en Mercury 40 hk 4-takt. Begge deler 2003 modell. Men når motoren står i fri, synes jeg den holder et veldig høyt turtall, så når jeg så setter motoren i gir kommer det et lite rykk og turtallet synker. Det samme skjer når jeg skal ha motoren i fri. Rett før jeg tar kontrollen over i fri holder motoren et lavt turtall og dette øker veldig når motoren går over i fri. Er det mulig å enkelt justere turtallet motoren holder når den står i fri? Hilsen Thomas. Redigert 1.Juni.2010 av tande102 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 (redigert) ja det er enkelt Redigert 1.Juni.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tande102 Svart 1.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Hvordan gjør man dette da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.