knut_m Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Coilen min ble byttet og etter det så forsvant turtallsvisninga på intrumentet. Har sikker koblet feil da den virket på den gamle coilen. Boch var den gammle og kjøpte ny fra Biltema denne gangen. Jeg mener jeg har satt ledningene rett på men det er kun 3 stk,men på coilen er det uttak for en 4 ledning. Hva har jeg gjort galt? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 turtelleren skal på - . Altså samme side som ledninga fra fordeleren sitter Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
knut_m Posted June 1, 2010 Author Share Posted June 1, 2010 vil det si at det skal en 4 ledning eller er det bare for meg å bytte om en ledning? er grønn på dette som du skjønner:) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Hva slags coil er det du har kjøpt med så mange koblinger da? er bare 2 koblingspunkt på en coil. Den ene skal fra tenningslåsen og den andre fra fordeleren. Og turtellerledningen skal sammen med den fra fordeleren. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Ikke bry deg om det fjerde uttaket. Det er bare der i tilfelle du vil kople til noe mer... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts