knut_m Startet 1.Juni.2010 Del på Facebook Startet 1.Juni.2010 Coilen min ble byttet og etter det så forsvant turtallsvisninga på intrumentet. Har sikker koblet feil da den virket på den gamle coilen. Boch var den gammle og kjøpte ny fra Biltema denne gangen. Jeg mener jeg har satt ledningene rett på men det er kun 3 stk,men på coilen er det uttak for en 4 ledning. Hva har jeg gjort galt? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Juni.2010 Del på Facebook Svart 1.Juni.2010 turtelleren skal på - . Altså samme side som ledninga fra fordeleren sitter Sitér dette innlegget Link to post
knut_m Svart 1.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2010 vil det si at det skal en 4 ledning eller er det bare for meg å bytte om en ledning? er grønn på dette som du skjønner:) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Juni.2010 Del på Facebook Svart 1.Juni.2010 Hva slags coil er det du har kjøpt med så mange koblinger da? er bare 2 koblingspunkt på en coil. Den ene skal fra tenningslåsen og den andre fra fordeleren. Og turtellerledningen skal sammen med den fra fordeleren. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.Juni.2010 Del på Facebook Svart 1.Juni.2010 Ikke bry deg om det fjerde uttaket. Det er bare der i tilfelle du vil kople til noe mer... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.