sleipnern Startet 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2010 Skal bruke 1 til 2 uker på søre sunnmøre fra Stadt til Ålesund, kan noen gi meg fine plasser og havner? Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Du finner noen tips i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 (redigert) Sei frå om du kjem innom hamna i Ørsta! PS: Denne helga er det Hjørundfjorddagane på Sæbø, med sikkert mykje båtfolk ved hotellet der. Redigert 1.Juni.2010 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Eureka Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Havna på Alnes ( Alnes fyr) vest av Ålesund er jo en ok plass. Alnes ligger på vestsiden av øya Godøy. Solnedgangen i havet er jo noe å få med seg.. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Og om du drar til Sæbø, så kan du krysse Hjørunfjorden inn til Øye hvor det ligger et fint gammelt hotell ( Union Øye) som er en kopi av gamel erverdige Union Geiranger. -og om du har et par lette tursko så kan du en tur opp på fjellet Slogen på rundt 1550 moh. :) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 ja må bli å gå rundt Hareidlandet det da. Fantastisk flott område fra du runder Flø til du kommer ut i Eiksund. Området har en heilt anna art enn vi har her rundt med hundrevis av små holmer og skjær i kontrast til de stupbratte høge fjella rett i fjorden som vi har her innafor. Ligner vel mest på Ellingsøyfjorden sånn sett bare så mykje større. Har desverre ikkje vært der med båt enda men eg kjører heile ytre distriktet rundt 3 dager i uka og ser fram til å forhåpentlig kunne gå turen med båt Sitér dette innlegget Link to post
grusapa Svart 2.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2010 vel, når du paserer Kjerringa (Stadt) så går du rett inn til Åram og går Haugsfjorden, det er en del crus båter som også går der når det er fine dager. men sjekk kartet før du går inn, det er litt kronglet område! også har vi hele veien inn til Geiranger da ;) denne skal jeg selv ta, med min 13 fots selco ;) ja, også har vi Runde da.. men er litt usikker på når tid de fuglene kommer dit.. av og til jeg har vært der ute og ikke noen dyr å se på. men her på sunnmøre er det fint med fjorder og fjell ;) Sitér dette innlegget Mitt Selco 13 prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.