Jump to content

Ferietips søre sunnmøre

sleipnern

Recommended Posts

ja må bli å gå rundt Hareidlandet det da. Fantastisk flott område fra du runder Flø til du kommer ut i Eiksund. Området har en heilt anna art enn vi har her rundt med hundrevis av små holmer og skjær i kontrast til de stupbratte høge fjella rett i fjorden som vi har her innafor. Ligner vel mest på Ellingsøyfjorden sånn sett bare så mykje større.

Har desverre ikkje vært der med båt enda men eg kjører heile ytre distriktet rundt 3 dager i uka og ser fram til å forhåpentlig kunne gå turen med båt :flag:

vel, når du paserer Kjerringa (Stadt) så går du rett inn til Åram og går Haugsfjorden, det er en del crus båter som også går der når det er fine dager. men sjekk kartet før du går inn, det er litt kronglet område! også har vi hele veien inn til Geiranger da ;) denne skal jeg selv ta, med min 13 fots selco ;) ja, også har vi Runde da.. men er litt usikker på når tid de fuglene kommer dit.. av og til jeg har vært der ute og ikke noen dyr å se på.

men her på sunnmøre er det fint med fjorder og fjell ;)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...