RexoN Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Hei, jeg har en Poseidon 510 som har vann i skroget. Dette skyldes at den luftetoppa(nedi det bensintank, batteri etc. står) eller hva jeg skal kalle det ikke var tett pga. at fabrikken ikke hadde hatt på nokk tetningsstoff. I ettertid har jeg ordnet dette selv, men jeg vet det er noe vann i skroget og derfor lurer jeg på hvordan jeg skal få ut dette og om det kan ødelegge inne i skroget? Har hevet båten det jeg får til på båt-henger, men får ikke ut alt vannet, fordi noe legger seg i siden av skroget. Det som er viktigst er om det kan ta skade av det? En annen ting er at båten blir tyngre, og for øyeblikket står det en 40-hk Mariner på båten. Vannet i skroget hjelper ikke akkurat på heller . Tusen takk for hjelp :) . Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
RexoN Posted June 2, 2010 Author Share Posted June 2, 2010 Det jeg er redd for er om vannet løser opp glassfiberen, slik at den blir bløt/rotter? Noen som vet? Hadde vært meget takknemlig for svar iallefall :) . Er det noen som vet om glassfiberen inne i skroget er beskyttet med maling eller hva det nå kalles? Og helt til slutt, er det noen som vet hvor jeg kan finne tegninger? Vurderer å bore hull fra innsiden slik at jeg får ut vannet, for deretter å ha på glassfiber igjen. Pappa er ikke enig, men jeg frykter båten rotter opp fra innsiden. Og det vil jeg ikke ha noe av den er tross alt bare 2 år gammel. Er meget takknemlig for svar iallefall. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts