Superkul Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 driver og lager nye sider i dracoen og har kledd opp med ny skai vil prøve å unngå skruer som går tvers igjennom som orginalt noen med erfaringer med monteringslim - sika e.l ?? blir det sittende?? se bilder på prosjekt draco under Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post Share on other sites More sharing options...
Skipsredar Lars:) Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Hei! Jeg har brukt Tec7 å det har fungert kjempe bra...festet seg til og med på glatte glassfiber flater Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Aquadoren Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 (edited) Har brukt noe som heter "No Nails", er foreløpig kjempefornøyd med alt jeg har limt. Kommer med patron/tube som er enkel å åpne og lukke flere ganger samt at det hvite limet ikke er så klissete som feks Tec 7 eller sika. Edited June 2, 2010 by Aquadoren (see edit history) Quote Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post Share on other sites More sharing options...
eysteind Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 har limt alt av plater og lister med PL 400 uten å bruke skruer. Dette sitter fortsatt etter 5 år... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
josefsen Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Det kan være lurt å feste sideplater og div man kanskje skal eller må ha av innimellom med borelås,jeg har kjøpt en veldig bra en fra 3M. Henger som heia + at det er lett å få av. Quote Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts