BowFreak84 Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Har i år kjøpt meg ett nytt prosjekt, det er en Herwa 15, den har vel ett halvplanende skrog og jeg hadde tenkt og ha på en motor mellom 6 og 15 HK, men jeg finner ikke noen CE merkings plate, vet noen hvor stor motor man kan ha på disse båtene? hva kan man evt gjøre for og få tak i ny CE merkings plate til den? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Retox_93 Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 HERWA 15 fot Familiebåt. Lengde: 4,63 m, Bredde: 1,80 m, Høyde: 0,70 m, Vekt: 290 kg. Motor 5-8 HK, Går sikkert fint med 9.9 ville e tro Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BowFreak84 Posted June 2, 2010 Author Share Posted June 2, 2010 Tusen takk! Båten blir nok brukt til fisking stort sett, og noen småturer rundt i skjærgården her sammen med familien, så noe farts fantom trenger jeg ikke :) men det er jo kjekkt med litt krefter om man kommer ut i litt hardt vær :) Noen som vet hvordan det er og få tak i ny CE merking? hvem kan kontaktes? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts