BowFreak84 Startet 2.Juni.2010 Del på Facebook Startet 2.Juni.2010 Har i år kjøpt meg ett nytt prosjekt, det er en Herwa 15, den har vel ett halvplanende skrog og jeg hadde tenkt og ha på en motor mellom 6 og 15 HK, men jeg finner ikke noen CE merkings plate, vet noen hvor stor motor man kan ha på disse båtene? hva kan man evt gjøre for og få tak i ny CE merkings plate til den? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 HERWA 15 fot Familiebåt. Lengde: 4,63 m, Bredde: 1,80 m, Høyde: 0,70 m, Vekt: 290 kg. Motor 5-8 HK, Går sikkert fint med 9.9 ville e tro Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 2.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Tusen takk! Båten blir nok brukt til fisking stort sett, og noen småturer rundt i skjærgården her sammen med familien, så noe farts fantom trenger jeg ikke :) men det er jo kjekkt med litt krefter om man kommer ut i litt hardt vær :) Noen som vet hvordan det er og få tak i ny CE merking? hvem kan kontaktes? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.