Jump to content

Erfaringer kompressorkjöl

joelle

Recommended Posts

Sitter og planerer for vintern og höstens bravader og projekter.

Tenkte att jeg ska instalere kompressor kjöl i båten til vintern, og har da funnit ut att det er mer en ett merke att velge mellom. (bombe) :lol:

sikkler litt på ett isotherm compact classic 2006 har fått et pris på 3200.- der, kikker og på compact classic 2001 og har der fått ett pris på 3900.-

det störste forskjellet er vell dette med frysa. Har man bruk for dette lille fryse facket?

jeg ska montere det i min seilbåt og vil ikke bygge om allt for mye og da virker isotherm som ett godt alternativ.

Videre har jeg tenkt og freshe opp is boksen der det ska monteres. Den er i syrefast og helt ok isolasjon hva jeg kan se, men jeg funderer på att kjöre på med to komponents hvit maling av ett eller annet slag for att gjöre den mer apptitlig.

Söker her og noen tips trix og erfaringer

Foruten at malingen bør være litt slitesterk, er det viktig at den ikke setter lukt og smak på det du har i boksen. Jeg har brukt epoxy-basert maling (Sigural) i kjøleboksen med godt resultat. Det er en 2-komponent maling som ikke lukter noe etter at den er herdet ferdig. Resultatet blir glatt og fint og lett å holde rent.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...