joelle Startet 27.August.2004 Del på Facebook Startet 27.August.2004 Sitter og planerer for vintern og höstens bravader og projekter. Tenkte att jeg ska instalere kompressor kjöl i båten til vintern, og har da funnit ut att det er mer en ett merke att velge mellom. (bombe) sikkler litt på ett isotherm compact classic 2006 har fått et pris på 3200.- der, kikker og på compact classic 2001 og har der fått ett pris på 3900.- det störste forskjellet er vell dette med frysa. Har man bruk for dette lille fryse facket? jeg ska montere det i min seilbåt og vil ikke bygge om allt for mye og da virker isotherm som ett godt alternativ. Videre har jeg tenkt og freshe opp is boksen der det ska monteres. Den er i syrefast og helt ok isolasjon hva jeg kan se, men jeg funderer på att kjöre på med to komponents hvit maling av ett eller annet slag for att gjöre den mer apptitlig. Söker her og noen tips trix og erfaringer Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 27.August.2004 Del på Facebook Svart 27.August.2004 Foruten at malingen bør være litt slitesterk, er det viktig at den ikke setter lukt og smak på det du har i boksen. Jeg har brukt epoxy-basert maling (Sigural) i kjøleboksen med godt resultat. Det er en 2-komponent maling som ikke lukter noe etter at den er herdet ferdig. Resultatet blir glatt og fint og lett å holde rent. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 27.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2004 :lol:det er klart det, men på samme gang så tar den ju en bit av kjøl utrymmet Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 27.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2004 Jag er som sagt inne på tanken for det skiller ju ikke spesiellt mye i pris, men så er det ju dette med kommer man att bruke det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.