Jump to content

Transportstreiken hindrer sjøsetting.

lassepelle

Recommended Posts

Selvfølgelig ligger delene jeg venter på et lager og der BLIR de visst. Kjenner at dette er rimelig frustrerende så jeg håper det snart skjer noe.

Noen fler som venter på greier? Er jo bare en liten pakke op 15kg jeg skal ha hehe.

Føler med deg, jeg venter på el-matriell.

Det går rimelig tregt, da de ikke får varer inn heller.

Nå skulle de sende det de kunne med Posten, så litt får jeg gjort, håper jeg da

Har ikke hørt noe som tyder på at streiken snart er over, noe den gjerne kunne vært for meg. Den hindreer ikke sjøsetting her i rederiet da vi har båten ute hele vinteren, men vi skulle så gjerne hatt ett nytt kjøleskap før neste helgetur. Det ser imidlertid dårlig ut. Skapet har strandet på ett lager i Trondheim siden fredag for en og en halv uke siden - irriterende.

Geir

skipper på Amica

Blogg

Kan vel regne med forsinkelse på delen jeg nettopp bestilte fra Amerika også? Er heldigvis ikke kritisk, bare en likeretter. Posten går heldigvis som normalt, båtførerbeviset kom havnet i postkassen i dag :)

Oppgi hvor/hvem lager lassepelle. Alle biler og sjåfører er i sving, er kun terminalarbeiderne som streiker.

Ligger pakka på en stykkgodsterminal ?

Oppgi hvor/hvem lager lassepelle. Alle biler og sjåfører er i sving, er kun terminalarbeiderne som streiker.

Ligger pakka på en stykkgodsterminal ?

Er ganske sikker på at den ligger på en terminal, men den er bestillt gjennom rt-fritid så det spørs vel om jeg kan hente den uten videre??