tsx Startet 2.Juni.2010 Del på Facebook Startet 2.Juni.2010 Har prøvd lenge på å finne ut av hvordan olje jeg kan bruke til min newage coventry gearkassa på bmc motoren min. Noen som veet?? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Har PRM gear fra Newage, og skal bare fylle vanlig motorolje på det. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
tsx Svart 2.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Kanskje dumt spørsmål, men hva står PRM gear for? Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 (redigert) Du skal bruke vanleg mineralsk motorolje på giret, du har eit prm gir som dei fleste bmc motorer var levert med. Redigert 2.Juni.2010 av ut mot havet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Jeg bruker 15W-40 mineralsk motorolje på mitt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bartesam Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 PRM er et gear som kommer fra England og leveres av Newage. Newage kjøpte vel opp PRM en gang i tiden tror jeg Kanskje dumt spørsmål, men hva står PRM gear for? Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.