Superkul Startet 2.Juni.2010 Del på Facebook Startet 2.Juni.2010 driver og sikler på et sånn ettermontert automatisk (cruisecontrol trimplan) koster 2900 og da følger det med panel og 2 topper til sylindrene til flæpsa noen som vet om dette funker bra?? er litt lei av bare 2 knapper og ingen peil hvordan di står Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Bitteliten Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 sett på en trimplan indikator i stedet da vel. Jeg liker ikke at en automatikk som kan feile skal styre flapsa på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 2.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 det var det som i utgangspunktet var ønsket mitt men det koster det samme for det følger med nye topper til sylidrene der og etter hva jeg har skjønt??? og det hadde vært digg med en dubbeditt mindre og tenke på Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 5.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 ingen som har disse og kan dele erfaringer?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
RAra Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Har prøvd systemet noen timer og det virker bra. Greit og slippe og justere i forskjellig fart Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Monterade ett manöversystem som jag tror heter Benett EIC5000 nu i vinter. Det innehåller trim-manöver och indikator plus automatisk trimindragning vid frånslag av manöverspänning. Fungerar helt utmärkt och efter mina önsemål. Kan köpas för dryga 3000 svenska nödmynt om man letar lite på nätet. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 7.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 tenkte mere på di som justerer seg selv hele tiden - autopilot trimplan hvis man kan kalle det for det Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
SF Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Mener det var en tråd om dette tidligere i år evt. i høst. Mener det var flere gode tilbakemeldinger der. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Fant en tråd her: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/43979-bennett-auto-tab-control-erfaringer/page__p__589683entry589683 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Bayer Svart 29.Juni.2011 Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 Har nylig montert autotab på min bayliner 275, funker utmerket! Jeg har Insta trimflaps system fra før av, men systemet passer med bennett autotab (andre farger på kabler men overgangene er beskrevet i manualen som følger med i settet.) Kan jo også føye til at settet ble kjøpt på ebay i statene, og kom på 1750,- ink. frakt og moms. Nytt i fra forhandler selvfølgelig. Baylineren min er veldig "var" for vektforskyvninger i båten samt vind endringer, så kan absolutt anbefale dette til dere som er lei av og ha ene hånden på flaps bryterene når dere er ute på tur;-) Sitér dette innlegget Link to post
Aq 28 Ht Svart 29.Juni.2011 Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 Sjekk ut Mente Marine( http://www.mente-marine.com) sitt system, det er meget enkelt å montere og du får possisjon visning uten at du behøver å montere sensorer i Bennet sylinderene dine. Manøvreringpanelet er logisk å bruke med 4 knapper, baug ned, baug opp, babord side ned og styrbord side ned. Automatikken fungerer veldig bra, da denne tar hensyn til motor turtal (lydsensor) om du svinger (prøver ikke å rette opp båten i sving), akslerere (prøver å få båten raskest mulig opp i plan), sakker av (prøver ikke å halde deg i plan når du slår av) osv. Jeg meget fornøyd med dette systemet. Sitér dette innlegget Link to post
Bayer Svart 30.Juni.2011 Del på Facebook Svart 30.Juni.2011 Ja hadde nok gått for mente eg oxo hvis ikke prisen hadde vært så himla høy... Kan klare meg uten posisjons indikator funksjonen så lenge systemet gjør jobben godt, og så langt har bennett'en funka bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.