28'platgatter Startet 2.Juni.2010 Del på Facebook Startet 2.Juni.2010 Hvilken motor olje bør jeg bruke på mercruiser 5,7l 350? Olje til drev alpha one? Olje til tilt av drevet? Noen som veit om noen plass en får kjøpt denne type olje i midt telemark? Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 du skal bruke mineraloje på motoren ,servo olje hydrolikkolje til tilt av drev,og ikke minst quicksilver sin drevolje til drevet og kun den den får du hos forhandler. mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
28'platgatter Svart 3.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Takk for tilbakemelding. Da går vi får din oppskrift. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Jeg har brukt 10/40 syntetisk motorolje til tilten på mitt Alpha1. Mener å huske jeg kom frem til det via servicemanual/merc.forhandlere på nettet. Forøvrig mineralolje i motor og den grønne originalolja i drevet som nevnt Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.