sea ray 34 Startet 3.Juni.2010 Del på Facebook Startet 3.Juni.2010 Har skiftet oljekjølere,og har rotet litt hvor slangene satt.Er det forskjell på inn og ut?eller er det samme vilken vei olja går?Noen som har peil? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 På min er det i alle fall ingen forskjell... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipsredar Lars:) Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Jeg rota sjøl når jeg bytta slanger men den jeg har var det samme hva vei jeg satt på slangene... Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Heller ikke på mine to oljekjølere er det noen forskjell. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Bør ikke oljen gå motstrøms i forhold til vannet for å oppnå best kjøleeffekt? Noen guruer på termodynamikk som kan bidra her??? Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
sea ray 34 Svart 3.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Jeg får ta sjansen på at det ikke er noen forskjell,står da ikke noen merker på dem. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 JonnyBoy har korrekt svar. Kjøleren blir mer effektiv om den kobles i motstrøm. Funker motsatt også, men da med redusert effekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.