josefsen Startet 3.Juni.2010 Del på Facebook Startet 3.Juni.2010 På opplagshengeren min så er akslen festet i ramma med noe som ser ut som bøyde gjengestag. Nå må jeg flytte akslen bakover for å balansere hengeren, da jeg skulle løsne den første bolten gikk det som det måtte gå, rev den rett av. Alle bolten sitter som sveist fast av rust, her er det bare å kappe de tvert av og få tak i noen nye. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike eller om det fungere å bøye til gjengestag? Hvordan skal jeg evt. bøye gjengestagene uten at de blir svekket? Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
Fjordland Svart 3.Juni.2010 Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Tror nok gjengestagene tåler og bli bøyde såpass uten og ta skade. kan jo evnt varme til di er røde og gode. Jeg kappet bare mine bolter og sveiset fast akslingen mine der eg ville ha di. Siden det bare er en opplagshenger så funka det med og bruke en tommestokk til og få akslene justert inn og sveiset fast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.