ut mot havet Startet 4.Juni.2010 Del på Facebook Startet 4.Juni.2010 Har fått tæringsskader på propell grunna at forrige eigar ikkje brukte zink, korleis kan eg reparere dette? har fått opplyst at det er eit stoff som heiter Multi Metal som er tokomponent til å reparere skadene, er det nokon som veit kor eg kan få kjøpt det? Metalock Industrier vil ikkje sveise då det kan gjere "vondt verre" som dei seier. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 DU kan jo f.eks sende den til Winrace. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Auto 23 i Bergen / Fyllingsdalen er eksperter på dette. Send bilder / ev. lever inn propellen, så vil du få en vurdering på hva som bør gjøres. De gjennomfører balansering, reparasjoner etc hvis dette er mulig. Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 4.Juni.2010 Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 (redigert) Sølvlodding burde kanskje fungere????? Men må skikkelig reingjøres først. (bronsepropell)?? Redigert 4.Juni.2010 av volfro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 4.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Ja det er bronsepropell,lurte på om det var nokon som hadde høyrt om Multi Metall? det skal vist vere eit tokomponent stoff som kan brukast til dette men må då sandblåse propellen først. Eg kan sjekke med Auto 23 om dei kan reparere, veit ikkje kor mykje nokre groper har å seie for effekten på propellen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.