MT. Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Vet ikke om noen har linka til denne tidligere, men her er en online-demo av Båtførerprøven 2004. http://www.norsktest.no/produkter/sjofart/...esse/index.html Underholdning for mørke høstkvelder? Quote baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
bliss X Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Er den demoen representativ for en virkelig prøve? Det er veldig lenge siden jeg tok "lappen" så jeg husker ikke. Matrosen klarte 100% Quote Link to post
Fenix Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Er den demoen representativ for en virkelig prøve? Det skal den visstnok være. Jeg har aldri somlet meg til å ta denne prøven, men har jo en viss følelse av at dette måtte være overkommelig... Quote Link to post
John_Kr Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Jeg prøvde testen.... Bra å ha slike tester, vi lærer jo litt vi som ikke kan alt. Quote Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Poseidon Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Er den demoen representativ for en virkelig prøve? Det er veldig lenge siden jeg tok "lappen" så jeg husker ikke. Hei Lasse, Ja, spørsmålene er nokså typiske og de er tildels tatt direkte fra den båtførerprøven som benyttes for tiden. Den største forskjellen er nok at i den virkelige (skriftlige) prøven er antallet spørsmål 50. mvh Poseidon Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Pjolter Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Den største forskjellen er nok at i den virkelige (skriftlige) prøven er antallet spørsmål 50. mvh Poseidon Syntes den gikk litt lett i forhold til hva jeg husker fra `82 ja... men stod godt denne gangen også :-) men hadde et par feil Mvh Pjolter Quote I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
jada Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Antall feil: 0 Anvendt tid: 5 min 37 sek Quote Link to post
Marø Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Synes det virket vel lett. 0 feil. Kanskje det sitter igjen en del siden jeg tok den for mange år siden. Quote Link to post
unknownuser Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Antall feil: 0 Anvendt tid: 5 min 37 sek :lol: Antall feil: 0Anvendt tid: 3 min 35 sek Quote Link to post
Recommended Posts