MT. Startet 27.August.2004 Link til dette innlegget Startet 27.August.2004 Vet ikke om noen har linka til denne tidligere, men her er en online-demo av Båtførerprøven 2004. http://www.norsktest.no/produkter/sjofart/...esse/index.html Underholdning for mørke høstkvelder? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
bliss X Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Er den demoen representativ for en virkelig prøve? Det er veldig lenge siden jeg tok "lappen" så jeg husker ikke. Matrosen klarte 100% Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Er den demoen representativ for en virkelig prøve? Det skal den visstnok være. Jeg har aldri somlet meg til å ta denne prøven, men har jo en viss følelse av at dette måtte være overkommelig... Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Jeg prøvde testen.... Bra å ha slike tester, vi lærer jo litt vi som ikke kan alt. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Poseidon Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Er den demoen representativ for en virkelig prøve? Det er veldig lenge siden jeg tok "lappen" så jeg husker ikke. Hei Lasse, Ja, spørsmålene er nokså typiske og de er tildels tatt direkte fra den båtførerprøven som benyttes for tiden. Den største forskjellen er nok at i den virkelige (skriftlige) prøven er antallet spørsmål 50. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Pjolter Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 Den største forskjellen er nok at i den virkelige (skriftlige) prøven er antallet spørsmål 50. mvh Poseidon Syntes den gikk litt lett i forhold til hva jeg husker fra `82 ja... men stod godt denne gangen også :-) men hadde et par feil Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
jada Svart 28.August.2004 Link til dette innlegget Svart 28.August.2004 Antall feil: 0 Anvendt tid: 5 min 37 sek Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 28.August.2004 Link til dette innlegget Svart 28.August.2004 Synes det virket vel lett. 0 feil. Kanskje det sitter igjen en del siden jeg tok den for mange år siden. Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 28.August.2004 Link til dette innlegget Svart 28.August.2004 Antall feil: 0 Anvendt tid: 5 min 37 sek :lol: Antall feil: 0Anvendt tid: 3 min 35 sek Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.