Glenners Startet 5.Juni.2010 Del på Facebook Startet 5.Juni.2010 (redigert) Hei, jeg har en raytheon RC 420 plotter og antenne på den er gåen så jeg lurer på om jeg kan bruke denne? http://gpsutstyr.gpsdistribution.com/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=49&zenid=8819oq3ueiff49e9sapr5j6vg4 Redigert 5.Juni.2010 av Glenners (see edit history) Sitér dette innlegget 15-16 fot båt av nyere alder kjøpes. Link to post
Lars H. Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Er du sikker på at det du kaller "antenne" virkelig er en GPS-antenne og ikke en komplett GPS-mottaker slik det går frem av manualen for plotteren? Har jeg skumlest manualen rett, kan du derfor ikke bruke den GPS-antennen du linker til, men trenger en komplett GPS-mottaker. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Glenners Svart 5.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Takk, da blir det kjøpt ny plotter! Sitér dette innlegget 15-16 fot båt av nyere alder kjøpes. Link to post
2nd Trikker'n Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Hvis plotteren kan ta i mot GPS data på en NMEA port, så kan det lønne seg å kjøpe en GPS mottaker. Sikkert billigere enn en plotter. Sitér dette innlegget Link to post
Glenners Svart 5.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 får ikke opp lister over sattelitter engang. Va først plaga med at den fikk bare inn noen få å mista dekninga hele tia, så døde antenna helt til slutt. Så nu skal jeg selge plottern for 1500 med 2 stk 2006 mod c-map kartbrikker og kjøpe meg en garmin kombisak for jeg har en garmin 300c så da kan jeg selge den billig uten svinger også. Sitér dette innlegget 15-16 fot båt av nyere alder kjøpes. Link to post
Slumrer Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Hei, mulig jeg er litt sent ute her. MEN, jeg har en raytheon 420 installert i båten, men mangler kartbrikke fra tidligere eier tok med seg denne. Er det noen som kan dette liggende og som ikke er i bruk? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.