borninsin Startet 5.Juni.2010 Del på Facebook Startet 5.Juni.2010 Heisann. Har planer om å kjøpe meg en båt som for det meste skal brukes til fisking samt små turer til holmene i nærheten her i området og har sett meg ut denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=21628189 Får den for 2500.. har vært ett lite hull i den slik at den lakk inn små mengder vann, men dette har blitt ordnet så det er ikke noe problem lenger. Til denne har jeg tenkt å kjøpe en 4-6hk motor. Dette er som sagt kun en båt som skal brukes til fisking å til de nærmeste holmene i området slik at man ivertfall har muligheten til å komme seg ut på vannet denne sommeren. hva tror dere? Er den stødig på vannet, hvor tung er den ca og slike båter er vel også veldig greie å bare dra opp på land? Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
borninsin Svart 5.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Ingen? Tenker å kjøpe både motor og båt som er i annonsen... får båt og motor for 5000,- er den prisen ok!? Er det en ålreit båt til mine bruksområder? Altså fisking(dorging og agnfiske) samt turer til de nærmeste holmene i området? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Høres ut som et helt OK kjøp det. Hvis ikke holmene er veldig langt unna, burde denne fungere greit til ditt bruk. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.