Jump to content

Friske opp teakdørk (laminat)


Al Capone

Recommended Posts

Hei!

 

Har en skjærdgårdsjeep med teaklaminat dørk,da den har blitt ganske blass,lurte jeg om noen hadde noen gode tips til å få shinet den opp? Samtidig lurte jeg på

 

tips til å få putene i båten pene,det er "skinnseter" eller skai,dem er hele,men blitt ganske skitne.Takker for alle tips som måtte komme.

Link to post
Share on other sites

Til rens av skai har jeg brukt en sitronrens på spray tidligere, kjøpte den av en salmaker men husker ikke merket. sitronsyren i rensemiddelet fjernet all møkk effektivt.

 

Til dørken ville jeg pusset teak og oljet den hvis den er vannfast, synes oljet teak er penere enn lakket men det er en smakssak

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Takk for svar,men tror ikke dørken kan slipes,det er bare et tynt lag som er limt på toppen,det er ikke ordentlig teak,så må nok noe vidunder middel til, for å få det pent.Det tipset når det gjelder putene skal jeg teste.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...