Lars Hansen Startet 6.Juni.2010 Del på Facebook Startet 6.Juni.2010 Hei alle sammen! Jeg har kjøpt en Maxi 108, som har ligget på vannet alt for lenge. Har tittet under den, og funnet ut at det er blåskjellfarm under den... Båten ligger nå i Strømstad havn, like ved Marieholms Marina. Kan ta opp båten her, men det kommer på ca kr 5000, noe jeg synes er i meste laget... Noen som vet om noen alternativer? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 7.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Bumper opp denne, da jeg har lyst til å få opp båten i dag... Noen som kjenner til noen steder utenom Marieholm? Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Kan jo høre med Herføl Marina, vet de har kran der. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lars Hansen Svart 7.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Kan jo høre med Herføl Marina, vet de har kran der. Ja, de har kran med god kapasitet der, men kan ikke ta opp seilbåter med masten oppe... Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Slevik-kilen båtbyggeri på Gressvik, Fredrikstad. Sum ca. kr 2000,-. Jeg var på Marinaen utenfor og betalte rundt 5000,- Flere i havnen har benyttet Slevik-kilen båtbyggeri og skryter. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Lars Hansen Svart 8.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2010 Det hørtes billig ut, har bestilt opptak hos Marieholm til mandag, til dobble prisen... Jeg får sjekke hos dem neste gang... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.