trsal Startet 7.Juni.2010 Del på Facebook Startet 7.Juni.2010 Hei, Noen som vet hva som er skjedd med Moland Marine og ALICRAFT rettighetene/båtene? Finner ikke Moland Marine i hverken Brønnøysund eller Gule sider. Er på jakt etter nøyaktige/originale mål på vindskjermen. Sitér dette innlegget Link to post
Wankel Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Regner med at du har sett denne siden, med historie: http://home.c2i.net/jarhans/ Sitér dette innlegget Link to post
Furul Svart 4.April.2015 Del på Facebook Svart 4.April.2015 Hei, Noen som vet hva som er skjedd med Moland Marine og ALICRAFT rettighetene/båtene? Finner ikke Moland Marine i hverken Brønnøysund eller Gule sider. Er på jakt etter nøyaktige/originale mål på vindskjermen. Hei! Kom over denne gamle tråden i min søken på tegninger / mål eller aller helst ny vindskjerm til en Alicraft 26 1987 modell. Min ble desverre knust av halvparten av en gran i vinter... Så, jeg lurer, kom du noe vei med dette? Fant du noen tegninger o.l. fra enten Moland eller Alicraft? Jeg har alle delene og materialene, men alle ruter er borte og det meste er smadret... Mvh Anders Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.