Gromling70 Startet 7.Juni.2010 Del på Facebook Startet 7.Juni.2010 Båten min har securmark klistremerker men jeg finner ingen synlige merker. De som driver med merking f.eks A.K Drange marina kan de enkelt lese av mikromerker???? Vil finne ut om den i det hele tatt er merket. Grunnen til at jeg spør er at jeg vil forsikre båten men ikke har mulighet til å få tak i alle tidligere salgsdokumenter. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Tja...de burde jo være lett synlig.. er vel litt av hensikten det. Og noen som ikke er like lett synlig.. Kanskje tidligere eier kun har fått tak i et klistermerke for å "skremme" uten at den er merket.. :) Om det er merker, burde du se dem..Inngravert i båten Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Graveringen skal være i vinduene. Og under den nedre del av klistremerket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.