Lovart låring Startet 8.Juni.2010 Del på Facebook Startet 8.Juni.2010 Det blir Notodden og bluesfestival som ferieslutt i år er det besluttet. Jeg har aldri vært i telemarkskanalen før, men leser at en bør tenke seg 2-3 dager på strekningen Skien-Notoddden-Skien. Den er grei den, og det skjønner jeg greit. men, om det tilfeldigvis er noen som har gått strekningen Hvaler til Notodden, så hadde det vært interessant å vite hva en kan regne som faktisk medgått tid etter andres erfaringer. Er det forresten flere som har tenkt seg den veien på samme tidspunkt? Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
SamH Svart 8.Juni.2010 Del på Facebook Svart 8.Juni.2010 Om du med 5-7knops fart regner en lang dag til Skien, og en 6-8timer derfra til NOtodden, eks ventetid i slusene, er du ikke så langt unna sannheten. Vær tidlig ute om du skal ligge ved båtforeningen og vil ha bra plass ;) Ellers er det festival på notodden også i slutten av juni, bla. Brad Paisley og Hooters spiller .. Notodden musikkfestival Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 8.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2010 Den er i så måte minst like interessant som bluesfestivalen! Meeeget nyttig info. Takk for info om hvor lang tid jeg kan regne med også. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.