teris Startet 29.August.2004 Link til dette innlegget Startet 29.August.2004 Hei Er det noen som kjenner til Polar 320 eventuelt har erfaringer, intressert i bilder, motorinstallasjon osv. Teris Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 29.August.2004 Link til dette innlegget Svart 29.August.2004 Hei Er det noen som kjenner til Polar 320 eventuelt har erfaringer, intressert i bilder, motorinstallasjon osv. Teris Polar 320 er vel tidligere Fjord 900 Dolphin, som på slutten av fjordperioden het Fjord 960 så vidt jeg husker. Kom med 1xAQAD41, 2xAQAD31 og 2x AQAD41, alle med drev. Tradisjonell åpen cabincruiser. Høy kvalitet på alle detaljer da den het Fjord. Billige løsninger og dårligere kvalitet som Polar. Produsert i dag i Polen. Se ellers på erfaringsdatabasen under Fjord 900 Dolphin Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sydvesten Svart 29.August.2004 Link til dette innlegget Svart 29.August.2004 En kamerat av meg bygde en slik som halvfabrikat, det var en av de første som var støpt i Polen. Dette var vel 99 han holdt på med denne. Kvaliteten på støpearbeidet var helt greit og fullt på høyde med det jeg har sett på andre båter. Det var miligens litt vel tykt enkelte steder. Det er en flott båt med fine linjer og god plass. Han hadde en enkel KAD43 med DP drev og det funket greit. Han solgte båten etter relativt kort tid pga. lite bruk, jobben tar av og til for mye av tiden... i allefall når man er ukependler. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
teris Svart 30.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2004 Takker for tilbakemelding, må si jeg er blitt litt skeptisk pga. at Polar nå blir produsert i Polen med blandet kvalitet. Er det noen som forhandler Polar i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 30.August.2004 Link til dette innlegget Svart 30.August.2004 Produsert i dag i Polen.Polar i Polen Det var nytt for meg. Er det ikke Polar Plast i Grimstad. Produksjonen ble vel flyttet derfra til Telemark for en liten periode, men trodde at det var tilbake i Grimstad igjen med produksjon av Polar 20 og 22, samt den større 310 fly. Det er i alle fall båtproduksjon i de samme lokalene som Polar hadde for kort tid siden. Du kan jo prøve tlf 37 25 19 00. Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 30.August.2004 Link til dette innlegget Svart 30.August.2004 Ligger en i min hjemmehavn, fin båt! Denne har VP KAD44. Her er noen linker fra www.finn.no, med tanke på bilder osv... Polar 320 Polar 320 Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.