Guest Kaptein Fredrik Startet 9.Juni.2010 Del på Facebook Startet 9.Juni.2010 Kjørte min båt i dag. Den har vært litt lei anngående giring. Når den står i gir fremover og jeg skal sette den i fri, går den ikke i fri før jeg tar den i reverse så i fri. I dag begynte det å "knarre" mens jeg bakka bakover. Jeg bytta girolje før jeg satt den utpå for tre uker siden. Skal teste motoren i morra uten styrekonsoll. Mvh Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Tulling16' Svart 9.Juni.2010 Del på Facebook Svart 9.Juni.2010 (redigert) Bruker du fjernstyring? Da bør du prøve å ta av girviren å prøve giret på motoren. Regner med at fjernstyringen din er feiljustert hvis feilen er borte. Redigert 9.Juni.2010 av Dryg (see edit history) Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 9.Juni.2010 Del på Facebook Svart 9.Juni.2010 Skal teste uten fjernstyeing i morra. Takk for svar mvh Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Jeg testa uten fjernstyring i dag.. Det var ikke noe feil med motoren i hvertfall, det hadde løsna en skrue til gir/gassspaken som ga "knarren" akterover. Skal ha på litt "Locktite" i morra etter skolen. Mvh Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Tulling16' Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Ja det var det jeg regnet med.. Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
kaptein02 Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Hei! Hvor var denne skruen plassert, inne i selve fjernstyringsboksen? Har samme problemet selv, men har ikke fått sett på dette ennå... Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 11.Juni.2010 Del på Facebook Svart 11.Juni.2010 Denne skruen sitter inne i motoren mellom brakketten til giret(den wireen er festa i) og motoren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.