Kaldfisk Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Dieselen ble silt gjennom et filter som ble lagt i trakten. Mener Maritim ha filter som passer i en trakt. Bruker vanlig trakt med en av kona's avlagte strømpebukser som sil (ikke av dem, der er pillet hull i . . . ) Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Nemo Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Bruker vanlig trakt med en av kona's avlagte strømpebukser som sil Det var et par slike jeg brukte og de slapp ikke et diesedyr gjennom, ikke små vanndråper heller. Etterpå fikk jeg tips om filter fra Maritim og det stemte. Det kan du jo også ha liggende på lur i tilfelle du må fylle diesel på et mer tvilsomt sted. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Bare sil det gjennom filter etter at det som skal til bunns er falt ned. Hadde samme dilemma i fjor høst og fikk dette rådet. Dieselen har jeg brukt uten trøbbel. Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Gamle traktorer drikker alt. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Hvis du bestemmer deg for å ta dieselen til en miljøstasjon (?) kan du jo f.eks ta jobben med å helle den over på spylervæskekanner. Jeg gjorde det da jeg kvittet meg med oljetanken jeg hadde i hagen. Tappet på en haug med 4-liters kanner. Kannene fikk jeg på bensinstasjoner, de er bare glad for å bli kvitt dem. Tok litt tid men det ble gjort riktig og på returstasjonen her ble de bare glad for å få det slik. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Ask Svart 10.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2010 Hei Du kan jo freista å gje dieselen bort på Finn.no Eg hadde tatt i mot slik diesel til bruk i dickinsonomnen vår. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.