Osten56 Startet 9.Juni.2010 Del på Facebook Startet 9.Juni.2010 Eksosbendet (blandebendet) ut fra manifolden på min ca 1975 BMC 1.5 Tempest Captain er i ferd med å gi seg. Er sprekt under og på ene sida. Jeg har midlertidig fått tetta med reparasjonspasta, eksosbandage og slangeklemmer, men vet selvfølgelig ikke hvor lenge det vil holde. Jeg finner masse deler til Thornycroft, men ingenting til Tempest/Newage. Noen som vet om noen i verden som har slikt? Eventuelt butikk med målsatte tegninger av eksosbend så finner jeg kanskje noe annet som kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 9.Juni.2010 Del på Facebook Svart 9.Juni.2010 Får en ikke kjøpt slikt et i syrefast et eller annet sted? Ikke all verden å lage hvis en er sveisekyndig og fingernem Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Brattis Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Hei Jeg har behov for samme bend til min BMC. Fikk du sveiset eller kjøpte du nytt? Hvor fikk du evt tak i nytt bend? Pris? Sitér dette innlegget Link to post
kipp36 Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 jeg laget et selv. Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.