Jawik Startet 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2010 Tre menn i en båt Dokumentar i to deler. (1:2) Britene Griff Rhys Jones, Rory McGrath, Dara OBriain vil gjenoppleve den sagnomsuste seilturen langs Themsen, udødeliggjort i Jerome K. Jeromes bok, "Three men in a boat" fra 1889. Men i motsetning til Jones, er både McGrath og OBriain ferske seilere. Vil han ha tålmodighet nok til å lære bort sine kunster til kompisene? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Double Weber Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Jeg så første episode og likte det veldig godt. Tre komikere i en båt kan ikke slå feil. Og når to av de tre aldri(nesten) har satt sine bein i en båt blir det moro. Får håpe jeg får med meg neste episode. Når går den, og eventuelt når kommer reprisen? Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Honduras Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Så del 1 på tirsdag. Artig program. Dara er en av mine favoritter innen "stand-up", For dere som surfer på youtube ligger det mye bra med ham. Morsomt program med mange artige kommentarer. Og for en nydelig seilbåt Del 2 kommer førstkommende tirsdag. Lagt det på opptak i Get-boksen Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
VO`n Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Råflott båt, spent på om taksten blir vist neste gang.... Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 11.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Går i reprise på NRK1 Nett TV når det passer deg selv. Har nettopp sett del 1 igjen og koser meg Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Magne_F Svart 23.August.2010 Link til dette innlegget Svart 23.August.2010 Går i reprise på NRK1 om 5 min (00:10) for de som ikke har fått sett programmet. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 23.August.2010 Link til dette innlegget Svart 23.August.2010 det må jeg titte på Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
ohm Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Andre episode kommer 00:15 i kveld Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Det skal jeg se på ihvertfall Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
puddingen Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Toppers!! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Jeg så denne serien for ca ett halv år siden. Je har sikkert sett den 10 ganger etter det. Like morsomt hver gang. Jeg liker del 1 mest. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.