BEG Startet 29.August.2004 Del på Facebook Startet 29.August.2004 Noen som vet hvor man får kjøpt stingsild i Oslo? Det gikk litt for fort for seg i går kveld. Det jeg er på jakt etter er AGN-sild i Oslo-området. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Suzuki Svart 29.August.2004 Del på Facebook Svart 29.August.2004 OBS på Løren Det nærmeste de kommer der er nok sild i tomatsaus.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
BEG Svart 30.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2004 OBS på Løren Suzuki Takk for innspill, men se rettelse i innlegget mitt. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Slagskibet Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 Kjært barn har mange navn BEG. Kan ta med til deg fra Tønsberg hvis du ikke finner noe. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 Takk for innspill, men se rettelse i innlegget mitt. Mvh. BEG Mitt inlegg er rettet også. Kan evt. kryddersild brukes ?? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Arvid_A Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 Prøv "Flyvefisken" på Lilletorget i Oslo. Der har i hvert fall jeg kjøpt agnsild før om årene. http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkod...s.do&itemId=MUP Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 30.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2004 Kjært barn har mange navn BEG. Kan ta med til deg fra Tønsberg hvis du ikke finner noe. Takk for tilbudet, om Oslo-området ikke kan levere får jeg ta kontakt. Problemet er faktisk at det vistnok ikke har vært leveranse til området siste måneden. (påstår en av butikkene). Men, kanskje noen vet om et lager allikevel. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
M/S Bastard Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 Fiskebrygga i Holmestrand har selvfølgelig agnsild og reker Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 ØSTFOLD! Her på Costa del Østfold får du kjøpt både agnsild og rårek, mange steder..... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
mavi Svart 30.August.2004 Del på Facebook Svart 30.August.2004 Dersom du får kontakt med et fiskemottak eller en tråler er det mange plasser muligheter for å få råreker (evt kjøpe svært billig). Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 2.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2004 Etter å ha brukt ørten hundre kroner i telefoner siste dager, er konklusjonen klar. Agnsild er ikke å oppdrive i stor-Oslo området. Har dog funnet et sted som selger stor type, ca. 15 cm lengde. Årsaken til mangelen skal vistnok være at fiskerne i indre Oslo-fjord ikke fisker med maskevidde som gjør at de fanger den midre agnsilda. Ei får de ikke så godt betalt at de gidder fisket heller. Så, da blir det å eksprimentere med noe annet. Sjøørreten er i fjorden og kan forvente seg en uttrygg helg, agnsild eller ikke (det er allerede blitt noen på rundt 1,5 kilo før på høsten ) Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Suzuki Svart 2.September.2004 Del på Facebook Svart 2.September.2004 da er du vel tilbake til start. Som vil si Stingsild fra Obs på Løren Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
BEG Svart 2.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2004 da er du vel tilbake til start. Som vil si Stingsild fra Obs på Løren Suzuki Eller dynamitt og kort lunte Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.