tkvitnes Startet 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2010 Har fått feilkode 22 actuator. Fant en løs ledning som jeg tror kan ha forårsaket feilen. Men får ikke slettet koden, og ikke startet motoren. I følge lokale mekanikere som selvfølgelig ikke har tid til å se på saken, så er motoren nærmest å regne for ilestein hvis gass actuatoren er gåen. Finnes ikke deler å oppdrive til dette systemet som er laget av ford. Da må alt bygges om og det vil ikke svare seg. Noen som har vært borti dette ? All hjelp mottas med stor takk. Mvh Tom Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Kan dessverre ikke hjelpe men her er et par tråder som kanskje kan være til litt hjelp: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/25635-omcsteyr-feilkoder/page__mode__linearplus https://baatplassen.no/i/index.php/topic/31324-hjelp-rack-positioning-haster/page__mode__linearplus Mener å huske at tuff fik løst sine problemer, kanskje en IM til han kunne vært en god start. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
tkvitnes Svart 12.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Jeg har sendt han pm, og ser at han har vært aktiv i dag. Men han har antagelig ikke sett at han har fått pm. Er det noen som kjenner tuff, som har en mail adresse eller tlf nr ? Mvh Tom Sitér dette innlegget Link to post
tkvitnes Svart 12.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 noen som kan kontakte tuff, og si at han har pm Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Hei Fikk du navn og telefonnummer på mekanikeren? Jeg går meg litt vill i den nye meldetjenesten mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Meklingsmannen Svart 27.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2010 Hei Har selv en OMC cobra diesel 206, 1993 mod med volvo DPS drev. Her hatt en feil kode på diesel pumpe kode: 60 Fikk ordnet dette, etter det var ordnet så tok jeg ut reset pluggen som sitter foran den svarte boksen på stb side av motoren, mens tennigen er på, så ventet jeg ( par sek) til det blinket 88 i displayet ( kan også blinke C) satte i pluggen igjen. Alt ok Nå står det 59 i displayet, det er motortimer i 10 tall dvs 590 timer. Ved feil så vil feilkoden blinke i displayet. Ta kontakt med Jon Erlend Pile i Univa (hoved forhandler av steyr i norge) han kan sikkert hjelpe deg MVH Dan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.