yngvar.johnsen Startet 12.Juni.2010 Del på Facebook Startet 12.Juni.2010 Hei. Er det noen som har erfaring med Wallas importør Sunwind Gylling? Har sendt inn et kretskort til reprasjon hos dem. Har sendt tre mail til dem etter dette uten å få tilbakemelding, det er over to måneder siden de mottok det.. Før jeg sendte dette inn sendte jeg flere mail til dem angående reprasjon av kretskortet, fikk da raskt svar. Men etter at pakken med kretskortet var utlevert til dem har det vært helt stille. Noen med lignende erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.Juni.2010 Del på Facebook Svart 12.Juni.2010 Ja, ting er vel ikke som gamle dager med tidligere Wallas Norge. For en måned siden tok min Wallas 40D helt av som en røykbombe, deretter døde den. Kom i kontak med Wallas Service, ved Akerø, som er selvstendig Wallasreparatør her i Ålesund med lang erfaring. Han stilte opp utenom ordinær arbeidstid og gav Wallasen nødvendig omsorg :) Upåklagelig service fra han. Da jeg skrudde ned Wallasen oppdaget jeg at det var et brudd i kontakten på signalkabelen mellom brenneren og digital betjeningspanel. Dette må ha skjedd ved montering eller hos båtforhandleren. Det tok over 2 uker fra Sunvind Gylling mottok bestillingen på ny kontakt til den kom i posten til servicemannen her. Da hadde servicemannen kontaktet dem mange ganger for å purre på bestillingen. Undertegnede sendte en mail til Sunvind for å purre. Denne har jeg enda ikke fått svar på. De har hevdet at de har sendt flere kontakter i posten, men disse må ha "kommet bort i postgangen". Etter det jeg har forstått, har Sunvind en logistikk som ikke hører hjemme noe sted. Delelageret ligger i Drammen mens verkstedet ligger et godt stykke unna. Forsinkende ledd og mulig dårlige rutiner fører til at du sitter i dag uten kretskort....mistenker jeg..uten at jeg kjenner den hele historien :) Har du ringt til dem? Sitér dette innlegget Link to post
yngvar.johnsen Svart 12.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2010 Hei. Har ikke prøvd å ringe dem. Regner med at de har fullt kjør nu i sesongen, så jeg regner med at det er vanskelig å nå dem på telefon. Hvis jeg ikke får noen tilbakemelding snart får jeg prøve å ringe. Har egentlig ikke hastverk med å få kortet men det hadde vært kjekt med tilbakemelding. Det sier som regel noe om seriøsiteten til selskapet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Juni.2010 Del på Facebook Svart 12.Juni.2010 Hei. Har ikke noen praktisk erfaring med Sunwind Gylling bortsett fra litt mailkonversasjon tidligere i år da de svarte prompte med en grei tone. Men servicen til gamle Wallas Norge skal en lete lenge etter. Men selv der opplevet jeg rot. Hadde en gang mitt Wallas Safeflame 100x inne hos dem til overhaling, men det kom tilbake med bare problemer. De hadde klart å koble viften feil slik at den blåste feil vei! Men selvfølgelig la de seg langflate og ordnet opp. Som en av mine sjefer den gang jeg jobbet i NRK sa: "Selv den beste kan gjøre feil, jeg har gjort feil selv!" Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Wallas Service Svart 12.Juni.2010 Del på Facebook Svart 12.Juni.2010 Sitter mellom barken og veden i en tråd som dette, og velger å holde meg utenfor diskusjonen. Gjør bare mitt beste i situasjonen for å sørge for at Wallas-eiere får den servicen de har krav på. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.