RanaPlast15 Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Det eg hadde gjort uten tvil var å demontere for å sjekke tilstanden. Hjelper lite å kun få den løs viss ringene har satt seg i spora,og lagrene kansje har rustskader(derav muligens lyden du hører).. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 20.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 kommer et lite, kan kanskje kalle det et rykk i motoren når den lyden kommer vil helst ikke demontere, men her begynt litt, for tror det er det som kommer til å sje... den er løs, og stempelene bevegerseg og går runt, men er knall hard, må slå for å få den rundt, kommer litt når den er på toppen, da er den tung, men såpass at jeg kan vri den mutteren på toppen med skralla, så kommer den rundt, men stopper igjen, så må jeg slå. Sitér dette innlegget Link to post
Knoxx Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Du er sikker på at den ikke står i gir også da? :p Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 21.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 ja, propellen går runt, for å teste at der ikke var noe galt, satte jeg den i gir, da bevegde den seg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Nå som stemplene har løsnet, er motoren din reparerbar, men du må ta av sylinderblokka. Stempelfjærene er sannsynligvis rustet fast i sporene sine, og du får aldri motoren til å gå ordentlig om de ikke løsnes. Dessuten må du inspisere rådelager, krysspinnebolter, hone sylinderne osv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.