Hobby 430 Sport Startet 15.Juni.2010 Del på Facebook Startet 15.Juni.2010 Er de nok og bytte dysa i forgasseren og reedventilen?? Eller må hele forgasseren byttes? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Bernt Svart 15.Juni.2010 Del på Facebook Svart 15.Juni.2010 Helle forgassern må byttes.ikke reedventilenè Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 15.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2010 [sitatslettet] Helle forgassern må byttes.ikke reedventilenè Bernt Takk, håpet at de var mulig og bytte dysa.. er ikke disse løse på så små motorer? siden eg må til med ny forgasser.[/sitatslettet] Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Hobby 430 Sport Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Nå er forgassern byttet, motoren går helt pent på tomgang, men de en gang den får pådrag dauer den av, har stilt på stilleskruen men lite respons der også, fant ut at hvis eg blokerte halve luftinntaket kom den opp i fult turtall med en gang, og den gikk like fint på tomgang! noen som vet hva feilen er?? skal eg blokere halve luftinntaket med en plate som skrues på?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.