Lillesand Startet 16.Juni.2010 Del på Facebook Startet 16.Juni.2010 Er det noen som vet hvor man kan få oljetrykkgiver til denne motoren? Har en mistanke om at giveren er defekt siden det er en lekasje i giveren. Olje siver ut, ikke i store mengder da... Har ingen anelse om gjenger ol. Men giveren sitter på høyre side på blokka under diesel pumpa Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 16.Juni.2010 Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Kommer an på hvem som har levert instrumentene til denne motoren det. VDO, Faria eller Wema? Skru ut den gamle giveren og finn ut hvilke produsent det er. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Hansi Svart 16.Juni.2010 Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Du får sikkert kjøpt giver flere plasser. Men hos KD Tradingville jeg nok tro de skaffet den. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Juni.2010 Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Vær obs på at hvis du har doble instrumentpaneler (vanlig hvis det er en Ford Sabb) så brukes det en annen giver enn den som er til ett instrument! Jeg trodde jeg hadde litt dårlig oljetrykk på min tilsvarende med doble instrumenter, men det viste seg å være instrument nr. to som hadde mistet kontakten med giver. Med begge innkoplet ser alt fint ut! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lillesand Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Hadde tidligere giver som var mekanisk hvor oljen gikk i slange opp til instrumentet. Den er fjerna siden det viste seg å være en lekasje i slangen. Ellers så er det kun den ene giveren som går opp til instrumentet nå Sitér dette innlegget Link to post
Lillesand Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Jippi! Gikk å kjøpte giver og instrument på biltema, Kr 169,- samlet pris! Passet perfekt og viser riktig trykk. puhhh! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.