Even Moseng Startet 16.Juni.2010 Del på Facebook Startet 16.Juni.2010 Hei båtvenner! Jeg har kommet til den konklusjon at jeg må gjøre noe med dekket på min nyanskaffede neptunkrysser treseiler. Idag ligger det duk over furustaver på dekk. Og selvom teakdekk selvsagt er drømmen innser jeg at dette fort blir over mitt budsjett i denne omgang. Er det noen som har tips til hvor jeg kan skaffe tilpasset dekksduk og det jeg trenger for å legge dette? Takker så mye for alle svar(: Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 16.Juni.2010 Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 Vet ikke hvor du får kjøpt det, men skal det være tidsriktig skal duken være i bomull. Dekksplankene må males i linoljemaling, og så legge duken i den våte malingen. Etter det er gjort så må det males over også. Linoljemaling puster, slik at det ikke råtner på undersiden. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.