Jump to content

Ulvøya, Oslo - Hva fiskes fra brua?

Honduras

Recommended Posts

Kjører Mosseveien forbi Ulvøya i Oslo, og kan ikke unngå å legge merke til alle som står på broa og fisker. Noen lokale som vet hva det fiskes etter?

Sjø-ørret eller Makrell har jeg tippet på, men da må det vel bli skral fangst når man må sveive fisken 15 meter opp i lufta. Mange som glipper på vei opp.

Eller er det noe annet fiske som er bra akkurat der?

Mange som fisker der ja, aner ikke hva de får. Men er også en del som "fisker", som egentlig selger stoff...

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

??? Aldri hørt om, og jeg som har båt der da gitt. Men det jeg vet er at det vist nok skal stå navn på de faste plassene fiskerne har på brua. Tar du en av de plassene får du nok juling.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...