Frøken Fryd Startet 16.Juni.2010 Del på Facebook Startet 16.Juni.2010 Har to stykk Mercruiser bravo 2 drev med 4 bladers Powertech 16,5P propeller Ønsker å prøve med andre propeller, noen i Bergensområdet som har ett sett til låns? Sitér dette innlegget Link to post
jallis b Svart 18.Juni.2010 Del på Facebook Svart 18.Juni.2010 Hadde prøvd med powertech sin 3 blads propeller siden du har 2 drev, tror du ville fått vesentlig høyerer hastighet og høyer marsj fart ved samme turtall som idag. Har selv powertech propell 3 blads. Veldig fornøyd.. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 18.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2010 Jeg gikk med Solas 3 bladers tidligere, noe høyere stigning. Det var Powertech som beregnet propellene jeg har nå, samme beregningen ble gjort av Winrace og Os propellservice. Nå er jeg litt lei av teorier og vil prøve andre propeller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.