26 Gimsøy Startet 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2010 Hei er det noen som har målene eller tegninger på roret til en Thaule Gimseøy 26? Jeg har mistet mitt og skulle laget ett nytt Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Bjørnøy Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Skal ta bilder og mål i morgen. Holder på å lage nytt til min, så jeg har tatt av det gamle. Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Flott. Takker så mye Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Bjørnøy Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 (redigert) Her er bilde av ror, og nedre feste. Vedlagte tegning er av det nye roret mitt. Jeg forandret fasongen kraftig på toppen, for å få bedre styring. Det er alltid bedre å få toppen nærmest mulig overflaten. Redigert 17.Juni.2010 av Bjørnøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Takker for bilder og mål... Da er det bare og sette igang og produsere. Hva lager du ditt nye ror i? Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Bjørnøy Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Lager det i vannfast kryssfiner, og glassfiber utenpå. Freste noen små spor på kryss og tvers, slik at polyesteren hadde noe å bite seg fast i. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.