Anders_O Svart 6.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 (redigert) Auto23 tar 3500 (inkl moms) for boring, og 2500 (inkl moms) for å slipe ventilseter. Jeg spurte ikke Auto23 om prisen på å bytte ventilseter, men Cylmo i Trondheim skulle ha 5900 (inkl moms). Husker ikke om det inkluderte setene. Personlig har jeg ingen problem med å bruke blytilsetning, så tror jeg bare sliper. Jeg har tenkt å gjøre skrujobben sjøl, så jeg er usikker på hva prisen ville blitt om Auto23 gjorde alt. Redigert 6.August.2010 av Anders_O (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 Har sett de har masse rimelige deler på VP Autoparts i Sverige. Finnes det tilsvarende i Norge? Har selv en Volvo (veteranbil). Pleier å handle fra VP Autoparts i Sverige. Du kan også høre med Jørgenrud i Spydeberg. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.