SSM Startet 17.Juni.2010 Del på Facebook Startet 17.Juni.2010 Heisann. Har en Wesling 16 m/80hk Yamaha som jeg har en 25l tank til, dette resulterer i at jeg må fylle ganske ofte og det frister å kjøpe en fast tank på ca 50-60liter. Noen som har prøvd dette på denne båten med tanke på at det kanskje blir skjev vektfordeling? Sitér dette innlegget Link to post
WhiteShark226 Svart 17.Juni.2010 Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Har du HT eller OPEN modellen ? Sitér dette innlegget Link to post
SO-VALL Svart 17.Juni.2010 Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Holã! Fin øse! Jeg har skrvet noe tidligere angående fast tank i Wesling. Søk på Wesling, og se etter noe slik som: Wesling 16 åpen - Beste løsning for større bensintank? Der står det kanskje noe av fornuft?? SO-VALL Sitér dette innlegget ....båt, båt, båt, båt, ??????, båt ,båt, båt.....er det noe annet som gjelder?? Link to post
Seasu Svart 17.Juni.2010 Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Har hatt en 16Ht, hvis jeg husker riktig hadde jeg 2 stk 10L kanner i hvert skott på siden foran og en 5 L i front for å få tyngde fremover. Fylte disse over i en 24 liter bak ved behov. Fant vel ut at det var liten plass til noe særlig større tank foran alikevel. Bak blir det tunkt med 80 HK + 80-100 kg bensin Sitér dette innlegget Link to post
SSM Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Likte løsningen! Har HT - Blir nok flytting av batteri og videre om jeg skal ha det på den måten, problemet er at jeg har lensepumpe på venstresiden, må nesten se hva jeg har plass til. Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Ørn Svart 18.Juni.2010 Del på Facebook Svart 18.Juni.2010 Hei. Har nettopp satt inn fast tank på 43 liter fra maritim.no i min Ørnvik 16ht. Mange kjekke tanker her. På min båt økte farten med 1,5 knop med denne tanken. Har plassert den helt akter. Litt tyngde her gjorde bare godt hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.