RoffaR Startet 20.Juni.2010 Del på Facebook Startet 20.Juni.2010 Jeg har en liten plastbåt som jeg tenkte jeg skulle pusse opp etter hvert, og jeg har en del gamle materialer fra et tidligere prosjekt. Disse materialene (div glassfiber, Divinycell skum og balsa) har blitt liggende i kjelleren og ute i skuret over en del år (faktisk litt fuktig ), men nå har jeg fått luftet og tørket det godt. Det jeg lurer på er om det er noe i veien for å bruke disse materialene? Litt av tanken med oppussingsprosjektet er å holde kostnadene nede og gjennbruke tidligere byggematerialer, men usikker på om disse faktisk kanskje har gått ut på dato?! Sitér dette innlegget //Roffa Link to post
Bartesam Svart 20.Juni.2010 Del på Facebook Svart 20.Juni.2010 (redigert) Treverk er det ikke noe problemer med så lenge de er lagret tørt. Når det gjelder epoksy, så er det slik at skal en forvente full styrke, så skal det brukes innen 5 år har jeg hørt. Glassfiber, divinycell og relaterte ting har jeg ikke greie på Redigert 20.Juni.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.