Jump to content

Hvordan priser jeg brukte batterier

Enzo

Recommended Posts

450 kr er kanskje litt lite ?

Mål batteriene med syremåler og ta en belastningssjekk slik at du vet tilstanden på de.

Jeg kjøpte et "nytt" batteri for 3 år siden, kanskje 4. Det er et Boschbatteri på 140ah som kom fra en Bavaria. Det var ca 1mnd gammelt når jeg kjøpte det. Nytt i butikk koster det ca 2500 + moms. Jeg betalte 1000 kr for det, og det er veldig bra i dag. Har det i båten.

Føkk deg...

Drar bestandig litt på smilebåndet når jeg leser det. Hvis jeg som førstemann ringer to måneder etter at annonsen er publisert, så skal man ikke kunne diskutere pris...

Min opplevelse er vel omvendt, jo lengre annonsen har ligget ute, jo enklere er det å få selger med på "rett" pris :cool:

Når jeg ser annonser og ser " kan diskuteres" eller "haster" eller "ved hurtig avgjørelse" pleier jeg å sende mail om hva dem koster om jeg bruker laaang tid på handelen, blir dem dyrer da ? Legg dem ut for det du skal ha for dem. Legger du dem ut for høyt kan du gå glipp av noen kjøpere :-)

I tillegg pleier jeg å google selger , ser på flyfoto over bosted , skattelistene osv osv se om personen har noen verv og hvilke styrer personen sitter i før jeg danner meg et bilde av selger og så smeller jeg til.... :-) Men ikke for noen batterier. :wink: Internett er fine greier.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...