Jump to content

Hvor tidlig er det vanlig å krysse biscaya

Enzo

Recommended Posts

Er man ikke forberedt til å krysse i April/Mai er man heller ikke forberedt til å krysse i Juni/Juli. Avhenger jo mye av hvor ferden videre skal gå. Har krysset i September i nesten blikkstille og mye motor måtte til før kysten av Portugal. Har også opplevd jevelens dansegulv i Juli. Så i grunnen blir dette hipp om happ.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

• 2 måneder senere...

Trur dei fleste kryssar i Juni/Juli/August fordi det rett og slett er litt vanskelig å komme seg avgårde før. Jobb og skule skal avsluttast, og båt skal bli klar for langtur.

Av dei båtane eg har fulgt dei siste åra, er det dei som har kryssa i mai som har hatt den "lettaste" turen, og som har måtta venta minst på eit veirvindu. Sjølv hadde eg satsa på så pass tidleg avgang om eg skulle gjort det igjen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...