Zach Startet 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2010 Jeg har nettopp montert motoren (VP41A) ombord (Viksund 800 Futura) etter å ha hatt motoren på service 3-4 uker. Etter monteringen av kabler og slanger, fant jeg en kabel "til overs". Har rett og slett glemt hvordan den var montert. Kabelen er Y-delt (dvs. henger sammen), og på den ene lederen står det "festes i svinghjulskåpan". Men de to andre? Tror en av disse to andre skal monteres på holderen for tiltindikatoren (potmeteret). I så fall er det ett problem: Hvor montere den siste? Noen som vet? (Tiltpumpa her egen jording). Sitér dette innlegget Link to post
GEHU Svart 24.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2010 Den går på min fra potmeterfeste til skrue på sjøvannsinntak og over til svinghjulskåpen. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2010 Y-lederen må ha noe med tæringsproblem å gjøre, og best at dette blir koblet riktig. Takk for svaret! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.