Jump to content

Ungdomsbåt

Overskyet

Recommended Posts

Hei, jeg lurer på et par ting som jeg lurer på om dere kan gi svar på? Hvilken båt er best av AL 320 og river 350xr? Har søkt litt på nettet og finner ikke hjemmesiden til AL og det ligger ikke mange på finn.no heller ,men det ligger en del av river 350xr. makspris 32000 med motor. Andre forslag? Helst en som ikke krever alt for mye velikehold. Har liten erfaring med Mariner og mercury mororene, ser på riverne at de fleste blir levert med det. Er dette pålitlige motorer? Og andre generele ting. P.s er 13 og min første båt.

Hei

Riveren tåler ikkje så mykje bølger men eg veit ikkje noke om al en.

Eg er 14 år og har en ISY 370 og den er veldig bra.

Har vært ute i ca. 2 meter høge bølger med den uten noe problem.

Hasle summer fun er MYKJE bedre en river 350 xr siden summer fun er en større og mer solid båt.

Har hørt en del negative ting om river.

Eg leita i heile vår etter båt og enda opp på Isy 370 siden en kompis har en og eg veit at den er bra.

Eg vil anbefale deg å ta en Hasle summer fun eller Isy 370 i staden for river 350 xr.

ISYen er helt rå i bølger og på svinger...!

Isyen min har 9,9 suzuki og alt er 2005 modell.

Betalte 26.000.

Det eg har hørt op riveren er blant anna at den ikkje planer i bølger med 10 hk og at den ikkje tåler bølger. At den bere hopper med baugen sånn at det blir ubehagelig å kjøre.

Men så skal du vite at river er meir lettsolgt sida dei er meir kjende enn isy båtane.

Eg har forresten styrekonsoll for to på isyen og det er veldig bra med et stort oppbevaringsrom under.

Redigert av Sjøfalken (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...