SSM Startet 24.Juni.2010 Del på Facebook Startet 24.Juni.2010 Heisann! har en Wesling 16 der jeg har mistet hardtopen så jeg får ikke tatt på kalesjen. Jeg har automatisk lensepumpe, men usikker på om jeg kan stole på den en uke mens jeg er borte. Det er meldt blandet vær med regn i 2-3 dager og opphold resten. Hva tror dere? Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 (redigert) Har du ingen kjente som kan se etter båten din denne uken da? Redigert 24.Juni.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SSM Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Joda, har en kompis som kan ta seg en titt :-) Men når jeg først er inne på det, mulig å lage en lignende "hardtop" uten å måtte betalte 7000kr for en ny? Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Joda, har en kompis som kan ta seg en titt :-) Så reis til syden med god samvittighet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.