Tjorven - Maxi 95 Startet 24.Juni.2010 Del på Facebook Startet 24.Juni.2010 Hei, Jeg holder på å montere en gammel, men overhalt 75 mod Volvo Penta MD2B i en liten plastsnekke. Sammen med motoren har jeg fått med ledningsnett og instrumentpanel. I tillegg til dette er det en ekstern Bosch laderegulator med lange ledninger på. Motoren har en Motorola dynamo. Jeg har funnet en dårlig kopi av workshop manual på nettet som har et lite givende koblingsskjema. Er det noen som har erfaring med hvordan man kobler laderegulatoren til dynamo, starter og instrumentpanel? Her er det jeg har av koblingsskjema: Mindre bra bilder av koblinger på dynamo og starter før motor ble overhalt.: Laderegulatoren: Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Dette ser mer ut som et relé for å fordele ladestrømmen videre til andre batterier. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.